Olen parsonrussellinterrieri, kennelnimeltäni Tallitontun Hitti. (s.23.5.2008)

Äitini oli Tallitontun Neppi (Miselin Maelstrom x Tallitontun Yvette) ja isäni on Tallitontun Sepe "Pessi" (Foxwarren Christmas Cracker x Erica da Roseira Brava). 

Kun tulin tänne oikeaan kotiini, sain omaksi nimekseni Santtu. Olen varmaan sitten aika santtumainen.

 

Isälläni ja äidilläni on hienoja saavutuksia kaikissa kilpailuissa, mutta minä en vielä niistä välitä, elelen vaan täällä kotona ihanaa pentuelämää. Äitini "Neppi" oli mahdottoman kaunis ja suloinen emo, mutta kun olimme viisiviikkoisia pentuja, äitiä puri kyykäärme ja siihen äitini sitten kuoli. Surullista! Kunpa osaisi varoa niitä pahoja käärmeitä.

 

Väritykseni on tricolour, sillä poskessani korvalehden alla on ruskeamusta täplä. Isoisälläni "Rikulla" (Foxwarren Christmas Cracker) on myös samanpuoleisessa poskessa täplä, mutta ruskea ja myöskin korvalehdessä. Isoisäni on kuuluisan Englantilaisen kasvattajan ja metsästäjän, Eddie Chapmanin, kasvattama.

 

Tulin tänne kotiin autossa ja se ei ollut lainkaan pelottavaa. Silloin olin vasta seitsemän viikkoa, mutta nyt olenkin jo kahdeksan viikkoa täyttänyt iso poika.

Autoilusta olenkin tykännyt, sillä olen ollut jo useita kertoja autoretkellä merenrannoilla ja viimeksi kävimme Nuuksion kämpällä.

Luonnossa on ihmeen ihania hajuja.

 

Retkellä ruohikossa

Istun täällä viidakossa

Nuuf, nuuf

Tässä olen Kaisan talutuksessa

                                                                                                      Kuva: Outi