Merenrantaretkellä löysimme Kaisan ja Ollin kanssa lumiluolan

ja ison, ison kiven, jonka päälle kaikki kiipesimme.

Mukavasti tässä aika menee, joskus on aurinkoisia päiviä ja joskus tulee vielä lunta, mutta kesää odottelen. Noita karvojakin kuulema vähennetään koko ajan kevättä kohti mentäessä. Hyvähän se on, kuuma muuten tulee kesähelteillä. Onhan noita jo tullut riittävästi, niin että olen aika peikkopojan näköinen. Mutta ei se mitään.

Nykyisin olen todella innostunut agility-poika. On ihanaa, että on sellainen urheiluharrastus keksitty tällaiselle urheilijapojalle kuin minä. Kerran viikossa käymme siellä treeneissä, mutta useamminkin kyllä itse haluaisin. Treenipaikka on niin kaukana vain, että en osaa yksin sinne mennä. Harmi! Auton takapenkillä odottelen aina innoissani, milloin olemme treenipaikassa. Sitten pikapikaa juoksujalkaa portaita ylös ja salille. Ihanaa!

Käyn heti aluksi tekemässä kaikki hypyt ja putket ja pussit, mitä siellä on ja juoksen noutamaan namut palkinnoksi. Sen jälkeen vasta aloitamme harjoittelut. Koko juttu on tosi hauskaa. Nyt viimeksi oli sellainen pyöreä rengas, josta hypättiin läpi. Heti, kun hoksasin, miten siitä täytyy mennä, tuntui sekin kivalta tempulta. Se A-juttu oli heti alkuun myös ihan jees.

Ohjaajatäti kyllä kehuukin minua, että olen joku kultapala. Kivaltahan se tuntuu. Ei siellä kyllä olekaan toista niin pientä, kuin minä olen. Olen ollut aina pienenäkin rohkea ja kiinnostunut liikunnasta ja hyppimisestä, niin siksi varmaan tuollaiset hyppelyjutut ja mustat pimeät putket ovat hauskoja asioita. Täytyypä pysyä tämän lajin parissa, koska se tuntuu soveltuvan minulle ja ohjaajakin kovasti kannustaa pientä urheilijanuorukaista.

Tänään olin taas risusavotassa. Tuossa meidän lähellä on tehty puiston mäellä puunkaatohommia ja siellä on puita pitkin ja poikin mäkeä. Siellä olen myös minä ollut monena päivänä risusavotassa. Kannan niitä keppejä ja risuja eri paikkoihin, pureskelen oksia poikki ja kuorin niitä. Jäniksiä olen myös jonkun kerran siellä ajanut takaa. Kaikki sellaiset paikat, joissa saa olla vapaana, ovat upeita tällaiselle pienelle pojalle.

Terkkuja vaan kaikille, jotka olette lukeneet juttujani ja kirjoitelleet minulle!

Tässä kuvia minun risusavottahommistani

Niin. Eipä siitä puusta paljon jäänyt jäljelle.